Farmor, jag saknar dig!

Sitter här helt gråtfärdig. Vilket jag förövrigt har varit hela dagen igår och idag. Tror det är sjukdom på gång. Jag ville mest påpeka hur mycket jag saknar morfar, farmor, farfar. Jag tänker på dem väldigt ofta och när jag är ensam här hemma ser jag väldigt ofta "syner" , dessa dagar har jag sett milo gå förbi men sett att han ligger o sover i ett hörn. Jag ser ofta något, jag vet inte vad, i ögonvrån. Det är absolut inget obehagligt. Tvärtom lite mysigt.. :) Så om det är ni, så vill jag bara berätta att jag ser er och känner er :)

Farmor, Du hade varit så stolt över mig. Och min fina Melker. ♥

 

Nu kommer tårarna så sätter punkt här, detta är ingen sorglig stund, utan en fin..


Kommentarer
Postat av: Janni gravid i vecka 40 <3

hihi tack så mycket, ja det kan man verkligen säga som en stooor boll, hihi men nu är det nog snart dax hoppas jag :)



Fina ni är, hur gammal är din son? Ser ut som ni också har en bugaboo? är ni nöjda med den?

2010-04-15 @ 12:58:08
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej hej! Läste dem senaste inläggen o jag vill bara säga att jag tror att du har en släng av "hormon-bus"..

Jag grät jätte mycket dem första...jaaa egentligen det första året efter att alicia var född... Jag grät för allt,av glädje sorg o medlidande... gör det även nu men inte lika ofta... jag grät jätte lätt oxå när jag kände att det blev lite för mycket runt omkring mig.. Du ska se att det blir bättre.. o Jonathan har rätt i att det tar tid innan er vovve blir rumsren,men han blir det ska du se,men han e så liten inu.. men det kommer,jag lovar,e uppväxt med hundar,har haft hund ända tills nu,då jag kände att det inte gick eftersom att jag bor själv med alicia oxå.. men det löser sig ska du se..:D Kram kram

2010-04-18 @ 22:38:49
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0