Ge mig ett jobb!

Gud vad jag vill ha ett jobb, tjäna mina egna pengar. Just nu lever jag ju på J, jag bara handlar och handlar. Snart kommer vi bo i en kartong på gatan för jag vill bara ha massa saker hela tiden. Nej ni, det ska bli så skönt att ha mina egna pengar (min föräldrapeng är väldigt liten) Och slippa behöva känna att man lever på en annan person, och veta att ingen med rätt kan säga, tycka, eller tänka olika saker.

im a golddigga! Jag är tillsammans med honom för alla hans miljoner, ELLLEERHUUR??

 

Ooooh SUCK!


Kommentarer
Postat av: Tusse



Tappa aldrig modet Lillasyster, oavsett hur situationen ser ut ekonomiskt så har ni det finaste man kan ha. Med eller utan massa pengar. O där går ingen nöd på Lilleman heller. Köper inte ni massa saker till honom så gör mostrar, fastrar, farbrödrer, mormor o morfar, farmor o farfar det....

2010-04-23 @ 17:34:02
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Endast ny liggdel ;) Sålt liften (Liam har blivit för stor för den) Blir nog ny vagn med.. haha! Kram

2010-04-25 @ 21:21:12
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Lee

Känner samma som du, GE MIG ETT JOBB!

2010-04-27 @ 14:14:05
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0