Hej Lördag!

Nu är Jonathan ute och leker med Vovven. Melker har somnat nu för en liten middagslur. har vikt tvätt och renbäddat sängen nyss, det luktar så gott med sköljmedlet, det är samma jag använda när jag för första gången tvättade melkers små bebiskläder och när han va nyfödd så man blir lite nostalgisk när man känner doften och tänker tillbaka :)

Ska ta och rensa kaninens bur nu och sen fortsätta städa lite, avbryta för lite lunch med älsklingen. Ikväll är det 30 + 30 + 8 års kalas. Jonathan stannar hemma med vovve, det är för mycket stimm för honom. Melker följer med mig och hälsar på alla :)

Nej nu ska jag röra på mig igen. Trevlig dag!




Kommentarer
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

Hoppas det snart känns bättre med dig med allt runtomkring :) Vet när jag förra året sprang ut flertal gånger med vännens lilla vovve, verkligen som att ha en liten bebis :)

2010-04-17 @ 21:14:47
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hey!



Taack gumman :)

kram Love

2010-04-19 @ 09:20:42
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0