Inte tid över.

Jag har inte så mycket tid över på dagarna då all tid går åt till Melker och Milo. Det känns som ett jobb på 200%. När de väl sover eller sköter sig själva Måste jag ta tid att pusta ut, samla lite energi, äta och allt annat nödvändigt. Det går bättre med Milo och jag har mått bra sen jag skrev det sista inlägget. När det känns tufft ringer jag bara Jonathan och blir lite peppad så öser jag på igen. Jonathan har börjat 1 timme tidigare nu så han kommer hem vid 3 till oss. Därför känns det peppande att tänka att det inte tar så läng tid tills han är hemma igen.

Sitter just nu o dricker kaffe och äter chokladpudding. Melker somnade nyss. Han sover så dåligt, han har ju kommit på att man kan sitta upp i sängen och leka så då vill man ju inte sova. Han satt på golvet nyss och ramlade nog framåt och träffade nog bordskanten för nu har han VÄRLDENS STÖRSTA BULA precis ovanför höger ögobryn. Gud så rädd jag blev, den bara ploppa ut helt blå och stor :( Kylde så mycket det gick men efter någon minut var han som vanligt igen Så det ser nog värre ut än det är. Får se imorgon hur det ser ut. Han somnade nu min lilla Sol.. ♥

 


Kommentarer
Postat av: stina

Nästa gång du ska ta en pinne eller något ifrån han så får du ge något i utbyte tex. en leksak som han gillar hemskt mycket eller en godisbit. Det fick jag reda på när jag gick allmänlydnad med min lilla rackare..

2010-04-20 @ 15:39:07
URL: http://stinias.blogspot.com/
Postat av: stina

ojsan skrev under fel inlägg

2010-04-20 @ 15:40:01
URL: http://stinias.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0