Jag hinner en gång till =)

Jodå, Idag tog Melker ingen sovmorgon så vid halv 7 gick vi upp. Har nyss ätit väldigt enkel frukost och nu sitter vi här vid bordet, Melker sitter i sin stol och klappar händer varvat med att slå sig för munnen och därmed framkallar ett "Indianläte" , Min Gullunge! ♥

Idag känns det inte lika mycket som det gjorde igår. Igår var jag ihjäl stressad men nu är allt inhandlat och i princip allt är packat. Jag är en fullkomligt sjuk tidspessimist! Jag stressar ihjäl mig vart jag än ska. Om jag bara ska gå över vägen så måste jag stå i dörren 15 min innan. Och när vi ska till bvc som ligger Högst 1 km bort så går jag typ en halvtimme innan. Jag hatar att vara sen och jag tycker det är oartigt och störigt när andra kommer sent. Därför planerar jag alltid i god tid och ser till att göra mitt yttersta för att itne vara sen.

Detta fenomen är rätt jobbigt för jag kan tillexempel inte njuta av en promenad längst stranden. Jag springer mig igenom rundan och ska från punkt A till B. Även om det är hunden som ska på promenad känner jag mig stressad. Försöker lära ig och ta det lugnt och därför är det bra att promenera med andra som såger åt mig :)
(jajajaja, fyy faaan vad tråkig läsning, JAG VET!!!!)


Min frukost. Jag misstänker att det blir lite mc donalds på väg till Jontes syster som vi ska möta upp först (vi ska åka med hon och hennes man)


klapp klapp klapp! heeela dagen lång!


Melkers allra första påskägg :) Från farmor och farfar, en pipmugg och en peng! Tack säger han! ♥

 

Nej nu ska jag och Melker gå in och hoppa på Jonathan som fortfarande sover, och det är inte okej!
Ses och hörs om några dagar!

GLAAD PÅSK!


Kommentarer
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

Jag försöker också komma lite innan så man slipper vara försenad. Men ibland har man gått för fort och får sitta och vänta på bvc tex.



Glad påsk, hoppas ni får det trevligt!

2010-04-02 @ 10:36:09
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0