Kanelbullar utan socker!

Kan börja med att säga att igår testade jag att träna Milo med köttbullar. Och det var verkligen hans melodi! Oj oj oj som han jobbade för att få en bit. Han kunde gå fot och koncentrera sig på mig hur länge som helst och så fort jag stannade satte han sig ner och tittade på mig och fick en köttbulle. SÅ DUKTIGT! Nu är det ju verkligen inte så att jag kräver att min lilla valp ska gå fot på vänstersidan. Men det är ju bra att öva lite smått. Han får alltid gottigheter av vänsterhanden. Han kan även välja vilken hand köttbullen ligger i. (okej, skitenkelt men man måste börja någonstans och jag blir så glad när vi funkar så bra!!)

  

I går kväll gjorde jag kanelbullar, ett recept utan socker :D Jag tyckte dem blev saftiga och goda ändå! Vill ni ha recept så skriv en kommentar så lägger jag ut. JAG FYLLER JU ÅR PÅ TORSDAG!! Så får ha lite gottigt hemma då :)

  


Kommentarer
Postat av: Katarina

haha... vad är det jag ser?? En hund i soffan..:-)

2010-04-27 @ 08:04:56
URL: http://vackerthemma.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Fin designen har blitt :D



sv: Oj det var snabbt det :D Stora killen ju :)

2010-04-27 @ 19:40:15
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0