Skjut mig?

Ja det är verkligen fullt ös dagarna igenom. Melker har många tänder som spricker igenom och han har åter börjat vakna en gång om natten. 05.20 kör vi igång här hemma. Jag är död! Minst sagt. Men, det ska kännas att man lever :)

Och Ang. rumsrehet. Om han kissar inne hojtar jag till för att avleda honom så jag hinner plocka upp honom. Jag har aldrig fyat honom när han gått här inne. När han kissar eller bajsar ute får han jäääätte mycket beröm och godis. Jag går ut ofta ofta, efter lek, mat, sovstund. Problemet är att när vi kommer ut leker han bara och glömmer bort nödigheten. jag stressar inte honom och försöker att inte leka med honom förän Efter han har gjort något.

Men men det tar lite tid, i know :)

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

sägs att man ska känna att man lever men i bland undrar man hur mycket man ska fixa egentligen =)

2010-04-15 @ 09:38:47
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hey!



Jaaa jag vet, Oliwer brukar klara det bra men ja han biter av stora bitar och det är läskigt.

Det var bara läskigt att se honom sådär :(

Men det var skönt att den försvann



kram Love

2010-04-15 @ 11:16:06
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0