Tänk på detta!!

Du har bara ETT liv! (vad jag vet..) Så ta vara på det, lev det som DU vill. Allt för många lever sitt liv utefter andra. Även jag många gånger! Jag kan komma på mig själv att tänka "hur lever jag mitt liv för att den personen ska vara nöjd"

Det finns bara En person (eller fler om man har det) som man MÅSTE vara beredd att ändra sitt liv för och det är ens barn!

Men är det inte dags att göra vad du vill nu? Att leva som du vill, tycka vad du vill?  Det ska jag försöka göra i alla fall. Inga genvägar, inga vita lögner, inga kompromisser. My way or no way. Okej kanske inte riktisgt så men jag lovar här och nu att göra mitt yttersta för att aldrig kompromissa med mina egna principer eller åsikter för någon annans skull..


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: tack för ditt svar! Får se vad det kommer bli, om det blir något haha :D Men tror det kommer hamna runt 100kr eller något sådant. :) kram

2010-05-01 @ 12:08:05
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jo men det är ju som en spärr. Förstår att du ångrade dig snabbt när lillkillen ramlade, det hade jag sett som en andledning till att vara hemma haha. Men klart jag ska gå ut men ja jag lär ju få brottas med tankarna :P Jag dricker inte vin så för mig har det int blitt någe smuttande :D

2010-05-01 @ 14:35:30
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Nathalie- 17år och gravid me sötaste mulatten :D

aa precis så är de

2010-05-02 @ 15:10:04
URL: http://nathalieochromeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0