ETT ÅR SEN!

Ja för ett år sen, Exakt, steg jag upp, som vilken morgon som helst, med 5 dagar kvar till BF och HELT SÄKER på att jag skulle gå över tiden. Inga aningar eller känningar hade jag överhuvudtaget. Men Ack så fort det gick någon timme in på kvällen kom den första förvärken, men aldrig trodde jag att jag samma natt skulle ligga och föda. ♥

SÅ HÄR SKREV JAG DEN 10 AUGUSTI 2009. (hade då redan börjat känna lite...)

"
Jag har ångrat mig, jag vill faktiskt inte föda barn. Har helt enekelt ändrat mig och undrar om någon annan har lust att göra det för mig? :)

Jag som skulle klara detta galant och glida igenom en enkel förlossning utan problem. Jag glömde att jag egentligen är en vekling och hur många hormoner som spelar in. Kan erkänna att jag redan har fält en tår.. eller två.. Och detta är bara början.

Jag har ändrat mig och gissar faktiskt på samma som mamma - På Onsdag blir det bebis! , fast jonathan påstår att den har berättat för honom att den kommer på torsdag. Vi får väll se :)"

Imorgonbitti 06.11 är det min älskade Melkers födelsedag. Jag ska göra det bästa jag kan för att han ska få en underbar dag. Så det blir ingen dator imorgon, förutom ev när han sover, men jag planerar för fiint väder och mycket bus ute. Han ska även till bvc vilket är lite typiskt, håller tummar att han inte blir dålig av sprutan. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0