hamnpromenad

Igår åkte Jonathan, melker o Josef till biltema, så jag mötte upp en halvt sjuk Evelina och en liten söt Ebba och tog en härlig promenad. Dem följde med hem och blev bjuden på kaffe o kaka tills männen kom hem. Då bestämde vi oss för en promenad vid hamnen och det var såå jäkla vackert o rofyllt o mysigt och lagom varmt/kallt. Det blev lite matstopp också och innan vi var hemma o i säng hade klockan passerat midnatt.

Igår slängde jag för överigt ihop en, enligt mig själv, jäkligt god men enkel maträtt. Stekte potatis, sparris, paprika och  squash. Till det blev det lövbiff och sås blev creme fraich blandat med mango chutney. GOTT!



Väntar på att Lilleman ska vakna så vi kan äta lunch, sen ska jag höra om Josef hänger med ner på stan.
Ikväll blir det kaffe hos Mor min som fyller år :) Grattis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0