Hästpojke.

Igår fick Melker hälsa på och rida en häst för allra första gången i sitt liv :) Han var på strålande humör och tyckte hästen var jätte rolig, och speciellt kul var det att pilla i dem stora näsborrarna. Vi konstaterade helt enekelt att han ska bli hästpojke, någon jag och Melker dock har kommit överrens om för längesedan ;)

Pappa Jonathan satt också upp och tog sig till och med en travtur. Det såg faktiskt mycket bra ut för att vara första gången. Efteråt sa han åt mig att skaffa en häst, så lite kul var det nog :)







Nu kommer jonathan döda mig ;) haha



Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja klart Melker ska bli hästpojke. Sen tycker jag mamma ska skaffa en häst som mommo kan komma och rida på. :-)

2010-08-02 @ 13:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0