Inget.

Har liksom inget att skriva. Och inga nya bilder. Det går skit bra i skolan och det går väldigt bra för Jonathan och Melker här hemma :)

köpte nya skitfräcka kilklacksskor. typ såna som alla andra kommer gå i, i höst. har utökat garderoben en del. men ärligt. Ni bryr er inte? ellerhur. Nej det jag misstänkte så jag gör mig inte besväret att fota dem. Kanske jag slänger in en bild sen på oss, Vi ska på kalas idag o Melker ska inviga sin nya jeansskjorta. Det kanske är lite roligare :)

Hoppade på rättskunskapen, mycket intressant kurs.

mer obetydliga saker jag kan dela med mig av??...

....?

..Jo, på Onsdag då behöver jag inte oroa mig för att spricka längre, på ONSDAG avslöjar jag Hemlisen! :) SÅÅÅ... Återkommer då..

CLIFFHANGER ;)!!!

Kommentarer
Postat av: heidi

jag har nog luskat ut hemlisen hihi ;) men ska inte avslöja här :)

2010-08-29 @ 17:05:26
Postat av: Filippa - mamma till Liam (ny bloggadress!)

aa, vi längtar till onsdag :)

2010-08-29 @ 19:36:38
URL: http://liamochvi.blogspot.com
Postat av: Lina - Melkers mamma <3

Heidi: Jaså? haha hur vet du? :)

2010-08-29 @ 20:12:56
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: heidi

läst mellan raderna hihih, nej men fick en tanke, kollade lite och tror jag fick det bekräftat :D haah förviddenping ! ;P

2010-08-29 @ 21:25:08
Postat av: Lina - Melkers mamma <3

Heidi: maila mig. nu blir ju JAG nyfiken på vad du tror. ;) haha ([email protected])

2010-08-30 @ 18:01:07
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: Evelina Björkegren

jag vet, jag vet, jag vet =D

2010-08-31 @ 10:07:31
Postat av: denise

jag vill också veta, har kollat varje dag nu för tänkte att du kankse skrev det lite tidigare, haha! kram

2010-09-01 @ 20:20:12
Postat av: denise

kom mitt inlägg med? allt stängdes av, iallfall jag är jätte nyfiken vill också veta! kram

2010-09-01 @ 21:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0