Hit the gym!

Idag börjar jag inte förrän halv 10 så jag tänkte träna på morgonen istället. Mycket skönare, mycket lugnare och man blir mycket piggare resten av dagen :)!

Kollade på det programet opertion Skönhet igår. FYFAN! har många gånger varit sugen på att fixa brösten, är väll det fortfarande men har ändå fått lite annat perspektiv på det. Jag är jävligt bekväm i mig själv för tillfället. Jag kan inte påstå att jag har slitit för att gå ner o dem där 2 kg ner till målvikten 55 känns inte alls osannolika. Men skulle jag inte nå dit är jag nöjd ändå =)


Me right now.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är supersnygg redan Lina =)

2010-12-15 @ 19:01:44
URL: http://saturnme.blogg.se/
Postat av: Erika

Wow Lina!

Alltså att läsa din blogg gör mig ÄNNU sugnare på att bli mamma för du har verkligen en övergullig son och att se att du lyckades bli av med mammakilona så snabbt gör att man inte ens känner skräck inför det (ytlig som man är). Fast ja, får nog vänta lite till.. men jag längtar! ;)

2010-12-29 @ 15:30:39
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0