Lite upd kanske?

Dåså är det väll dags att kasta in några bilder o skriva en rad eller två ?

Helgen spenderades mesta dels med Ludde, My och lille Tino. Vi smaskade lite pizza hos dem i lördags och på söndagen begav vi oss ner på julkskyltningen och efter det fick dem komma hem o se hur vi bor och bjöd på varma mackor.




Melker mer eller mindre bor i sitt underställ nuförtiden :)

I förrgår kom josef o Ebba över på lite lek, sen kom även Evelina. Blev lek o mat här hemma :)

Nu SKA jag ha en kram :)


Ebba är duktig o spelar orgel.


Om du inte är snäll drar jag dig i öronen!

Jag tänkte precis skriva att dessa två underbara barn leker så himla fint tillsammans. Men jag kommer inte ifrån att melker kan vara lite hårdhänt, men Ebba är väldigt tålig och ger igen när det blir för mycket. :) Jag tycker i alla fall att dem är så söta tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Söta söta fina fina =)

2010-12-02 @ 17:40:36
URL: http://saturnme.blogg.se/
Postat av: Filippa

Vi har ju emmaljungan nitro, så den kan vi vända mot oss! :) och den behåller vi så tänkte då kanske det inte gör något om vi har denna med! :)

2010-12-02 @ 21:59:44
URL: http://liamochvi.blogspot.com
Postat av: t

Hej! :D Jag vill bara tipsa om att du kan vinna 300 kronor i presentkort på sumopix hos mig just nu! Ge bort i julklapp kanske? eller beställa hem till dig själv? :)

Gå in på min blogg och följ anvisningarna för att ha chansen att vinna!:D

LYCKA TILL!

Kramar :)

2010-12-03 @ 13:55:46
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0