Lite upd om Julen

Jag Älskar julen! tråkigt nog är den så snabbt förbi. Vår jul var i alla fall så bra den kunde bli under omständigheterna. Jag låg nämnligen i feber och hosta, jonathan han pckså lite feber o huvudvärk och melker samma som mig. Men med en hjälpsam familj klarade vi oss igenom julen :)


En nyvaken Melker. Klapparna från oss.


Julgodis på gång. mozartkulor


Alla klappar hemma hos mamma och pappa. Dem flesta var till Melker. Vi tyckte att förra året var galet, men detta året var det verkligen SJUKT! Nästa år (då vi kommer fira lillejulafton där) kommer ännu en liten familjemedlem vara med, jag undrar hur berget kommer se ut då. Barnbarnen är verkligen bortskämda :)


Kalle Anka :)


Lilla stackars älsklings sjukling hos sin moster. Så tråkigt att han skulle va sjuk!


Två sjuklingar. vet att jag tjatar men alltså FINA fina prinsen. Älskar lillkillen så mycket.


Milo fick också julklappar :)


Vi fick så grymt mycket fina saker alla tre :) verkligen supernöjda!
Jag fick bland annat:
vågtång
plattång
parfym
marimekko duschdrapperi
böcker
träningstopp
silverarmband
designer diskmedelspump
klocka
bäddset
maxfactor set
oliva krämset
våg
fotoalbum
Systers julklapp var idol i mlamö som vi tittade på :)
osv..

Melker tänker jag inte ens försöka komma ihåg allt, det var verkligen allt man kan tänka sig :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

julmys =)

2010-12-27 @ 22:49:29
URL: http://saturnme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0