1-års dagen närmar sig.

Idag bestämde jag och Melker oss för att absolut inte sitta inne och uggla så idag har vi hittat på massor.
Vi började med en promenad och bus med vovven, sen gick vi och handlade glass och gick bort till "Mommo" och hälsade på. Efter det tog vi en sväng in till Jontes moster som är hårfrisörska och beställde en klipptid till Prinsen. Jag vill verkligen inte, men håret irriterar honom i ögonen hela tiden och han är SÅ varm. Men det ska INTE bli kort. Han är ju så fruktansvärt söt i sitt sido-slick o det vill jag ha kvar :)

Sen gick vi till parken och Gungade lite, på vägen hem ringde moster Lisa o ville komma på lunch, nu har vi nyss fikat lite kaka, fyfy oss. och sen somnade prinsen gott.

Jag längtar så fruktansvärt mycket efter Melkers födelsedag och kalas. Jag vill verkligen göra allt för att han ska få den där speciella lyckliga känslan som man själv hade när man var liten, nu är han ju fortfarande lite för liten för att förstå, men jag hoppas ändå att han ska känna lite att dagen handlar om ENBART HONOM!

Och nu är studieböckerna fixade. TACK TACK TACK TACK!! Vilken lättnad!!

Har suttit o läst ca 1 år gamla inlägg, när man bara gick o vänta o vänta. Det kändes som en evighet men oj så fort det sen gick :) Mysigt att läsa och titta tillbaka på bilderna.



Bilden från tidningen, Tycker nog själv att vi alla 3 har förändrats otroligt mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0