28/7

Igår körde vi o handlade några paket till hjärtat. Det var så mysigt :) Men blev lite stressigt. Idag ska jag handla lite fler o imorgon också :)

Vi hittade även såna skyddshörlurar till barn som alltid är bra att ha.

Fast det var inte så populärt att ha dem på sig.


tips! Dessa jätte söta bokstäver hittade jag på Ohlssons Basar. Lite lantligt chabby chic stil. Vita trä med lite slitna kanter. Endast 10kr st! ca 7 cm höga och med hänge där bak.


Dagens Älskling. men vänta lite, det saknas något. Jo, var fan är brösten?? Oooh suck!! Thats the price you pay ;)


En liten kille som inte alls vill bli fotad. Ser det ut så när era barn har ätit också :)?




Nu sover min lilla prins, som en padda, en söt padda! Så jag ska plocka undan lite o fixa mat sen kommer lillasyster hit på lunchrasten o äter lunch.


Kommentarer
Postat av: jessica

Tack för tipset om Ohlssons Basar. Ska dit imorgon då :) . Hoppas de har bokstäverna kvar. Blir billigt för mig, bara 40:- :)

2010-07-28 @ 19:51:09
Postat av: al

ååh jag saknar er! :D

2010-07-29 @ 12:25:04
Postat av: heidi

när jag var där inne för en vecka sen, så fanns typ inga bokstäver :( dem är grymt snygga

2010-07-30 @ 10:08:46
Postat av: Mia (Musse)

Hi hii den där ställningen verkar välbekant :)

2010-08-01 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0