Dyster dag.

Denna dag kommer nog vara långtråkig. Melker hade nog inte sovit klart riktigt idag då han vaknade 06.45 (inget ovanligt iofs..) Så han somnade för en halvtimme sedan igen. Jag som trodde jag skulle lyckas hålla honom till middag idag o försöka införa en middagslur bara.

Det är kvavt ute! Usch! Inget roligt att hitta på. Känner mig lite smått fattig också. Både Jonathan och min lillasyster fyller år nästa vecka, och så är det marknad. Alltså blir där nog inget över att gå o skoppa på stan för. Men det får vi ta nästa vecka.

Nu börjar vår lille Älsklings födelsedag närma sig. Har fortfarande inte bestämt vilket datum det firas. Måste ta reda på det IDAG.

Jajajajaja. Booooring!!
Hejdå.

Lägger in lite bilder på en JÄTTE trött Melker som väntar på välling. Bilderna är från i förgårrkväll.








Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

vilken liten tröttis

2010-07-09 @ 14:27:02
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0