Gravid?

Är det bara jag som blir skengravid när den där jäkla mensen hälsar på? Jag sväller upp något enormt och magen putar märkbart ut. Alltså det är faktiskt helt sjukt! Jag ser ut som jag gjorde i vecka 17 typ! Ändå ganska jobbigt. Dessutom blir jag en riktig superbitch och ändå använder jag hormon-fritt prev. Inte lätt det :)


Putmage.se

Melker blir så bortskämd av våra föräldrar o syskon :) (med all rätt! hihi) Min lillasyster kom hem med två tröjor häromdagen bland annat en ed hardy och den var såååå söt. Älskar den stilen. Och min storasyster skulle nog ALDRIG dyka upp utan något. Igår hade vi heldag tillsammans och då köpte hon en pyjamas. senare på kvällen kom hon hem till oss, då hade hon köpt en skjort.

Idag ska hon passa lilleman, undra vad dem ska göra idag? Min lille plutt :)

Och på tal om pluttar, visst är dem för söta tillsammans! ♥



Kommentarer
Postat av: lisa

hihi fina tröjan på bilden :)<3



asså milo är nog den jobbigaste och drygaste hund som funnits på denna jord...... :@

2010-07-03 @ 11:56:04
URL: http://fisalisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0