ingen mage?

Dem flesta ser ju fortfarande höggravida ut efter att man har fött. Vissa försvinner magen snabbt på medans den stannar kvar ganska länge på andra (för mig försvann den väldigt fort, därför jag har glömt)
Jag har nu i efterhand tänkt att jag minsann inte hade någon mage efteråt. den försvann direkt. Men idag hittade jag en bild:


Haha! Så jag avslöjade mig själv. Detta är iofs samma förmiddag som jag födde. Men Jodå, mage hade jag allt efteråt :) Och dem där tuttarna. Önskar dem kunde stanna kvar. Men nej nej, får väl föda och amma klart alla mina ungar sen är det plasticbooobies för min del! =D

Hur känner ni som har ammat? Vill ni "fixa till" tuttarna. Eller ni känner att "man får leva med det"?

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-05 @ 13:49:48
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Carolin - mamma ti Junior

Min mage ble platt så fort han kum ud! Längesen ja va så smal som ja ble då =) Ammade ti han va 6 månader sen tog mjölken slut men skulle aldri få för maj att plastikoperera maj! alla väljer såklart själva hur dom vill göra men di é inget alternativ för maj! tycker man ska vara nöjd mi den kroppen man har o saj själv! man får tänka såhär: även om brösten hänger litta mer än dom gjorde innan så har man fått nudd underbart!

2010-07-05 @ 17:39:16
Postat av: Emma Viklund

Jag skulle gärna vilja göra ett bröstlyft och förstora mina en aning efter "ALLA" mina barn... Kanske då man har 30-40års kris ;) HAHA, vem vet :) men just nu är jag inte alls nöjd med mina "taxöron" :p

2010-07-05 @ 21:20:04
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica Jönsson

Vill absolut operera mina bröst. det ville jag redan innan graviditet. Blir en förminskning i sånna fall för min del

2010-07-06 @ 09:30:21
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Jag vill fixa tuttarna! Helst idag! :P kram

2010-07-08 @ 21:23:09
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: camilla - mamma till dennis !

ja jag vill verkligen ha större tuttar :P dom har ju försvunnit nu efter ammningen...

2010-07-09 @ 19:41:23
URL: http://camillarikard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0