Inlägg från 09-08-06

SÅ HÄR SKREV JAG FÖR NÄSTAN ETT ÅR SEDAN. OCH DET VAR VERKLIGEN SÅ! TÄNK VILKEN OERHÖRD LÄNGTAN MAN HADE EFTER SITT MIRAKEL!!

"
Jag blir GALEN! nu är det ENSIFFRIGT! det vill säga 9 dagar kvar till bebis BF. Och detta funkar helt enkelt inte längre! Jag tänker på bebis när jag vaknar, jag gör det under dagen, det sista jag tänker på innan sängen är bebis och när jag väl somnar drömmer jag om bebis! WHAT TO DO!?

Hurska jag förklara denna sjuka längtan? det är nästan så att jag blir arg. Tänk er när ni va små, ni vet kvällen innan julafton var det OMÖJLIGT att sova, tänk att du vet att dagen efter så ska du få öppna ditt paket och du VET att du kommer få den bästa julklappen av alla PRECIS den där speciella saken du VEEERKLIIGEN har önskat dig. och den ligger där. SÅÅ nära under granen men ändå känns julafton så fruktansvärt långt borta och din längtan är obeskrivlig.
ungefär så gånger 10 känns det att vänta på sitt barn!!

jag vet inte hur bebis kommer se ut, jag vet inte något! men Ändå VET jag att det kommer vara det finaste lilla mirakel i hela världen, och jag vet att det är jag och jonathan som tillsammans har lyckats skapa något så otroligt och jag vet att jag för första gången i mitt liv kommer känna en obekrivlig vilkorslös kärlek som inte kommer att kunna jämnföras med något.

Så vad väntar du på bebis? Kom ut till oss! Kom ut så pappa också kan få känna din närhet o fa ha dig i sin famn. Det kan ju knappast vara bekvämt inne i magen längre och här ute har du inte bara mitt o pappas bröst att vila på utan du har maassor med mostrar o fastrar o farbror o mormor o morfar o farmor o farfar o flera flera till som längtar efter dig och vill ge dig kärlek. vi har även filtar o täcken o kuddar o gosedjur o mysiga kläder och riktigt god mat har mamma att erbjuda. Hur kan du motstå :)?

Så se nu till att göra världens bästa entre och gör oss alla om möjligt ännu lyckligare! ♥"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0