Problem.

Har lyft bort två små stenar från axlarna idag. Det ena är att jag Kanske har fixat praktikplats vilket jag börjar få panik med. Jag ska ner och visa presentera mig personligen (han ville se hur jag va), tror nog det ska gå bra. Är ju faktiskt himla snäll :)

Nästa lilla sten är att jag har bokat tid för dagisvisning. Vi har verkligen dragit ut på det men nu känns det som det är dags att börja bestämma sig o ansöka. Jag vill egentligen inte, vill inte att Melker ska gå på dagis. Vill ha hemma honom 1 år till!!!!!  Vi får se. det är 5 månader till minst innan han börjar, men det är lite alltså, en bebis bara, men vad gör man om man inte kan vara hemma längre?

Ännu skönare vore det om jag FICK praktikplatsen och om vi trivs på dagiset och FÅR PLATS..
Nu återstår det bara att beställa hem mina studieböcker. över 3000 kr för 4 månaders plugg. Saftiga pengar...

Just nu sover min lilla prins, han är så förbaskat vacker!
Jag ska passa på att diska undan o städa lite o laga till mat så lunchen är redo när han vaknar.



Kommentarer
Postat av: denise

känner så känner jag också ska nog börja läsa efter jul, tycker Saga är för liten att börja på dagis då.

vad ska du läsa till?

kram

2010-07-29 @ 23:22:26
Postat av: Lina - Melkers mamma <3

Denise: Jag ska läsa en yrkesvux profilutbildning inom försäljning o service. Vad är du sugen på att läsa till? kram

2010-07-30 @ 10:35:52
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter jätte bra :)

jag vill läsa till usk, har jobbat lite i hemtjänsten och trivs men det :) lycka till! kram

2010-07-31 @ 09:58:26
Postat av: Anonym

Vilket dagis är det ni funderar på?

2010-08-09 @ 18:53:27
URL: http://signe.naxelius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0