solsken.

Sömnen får man inte så mycket av som jag hade önskat.

I Lördags åkte Melker till sin moster för att leka och Milo fick åka hem till mina föräldrar. jag och Jonathan åkte iväg med svåger och flickvän till stranden. Efter det åt vi mat på marinan i båthamnen (Jag älskar att vi har lyxen att bo med några minuters gångavstånd till stranden och till stan och samtidigt tar det bara ca 40 min till malmö o lund..) Efter maten tog vi en minigolf runda. Hela dagen blev såå mycket senare än vi tänkt oss och melker hade redan hunnit somna så vi beslöt oss för att Melker skulle få sova över. Det gick super bra och min syster är en fantastisk barnpassare! ♥

Härligt tänkte vi att få sova ut. Dock började jag må illa när jag kom hem och stod knappt ut. 03.30 somnade jag. kul! och 09.00 vaknade jag igen.

Inatt vaknade jag av att Milo gnydde o skällde kl 4 inatt. Det gör han aldrig så jag gick ut med honom och mkt riktigt var han riktigt dålig i magen. Stackarn!



Nu har lilleplutt äntligen somnat efter lite gnäll. Inget va skoj idag. Jag får i mig mitt efterlängtade morgon kaffe och lite frukost så nu känns det bra igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0