Gurkor i vårt hus!

Jag har inte nämnt att vi har ett litet plantage här hemma va? Haha. Vår inglasade balkong blir ett växthus när solen står på och är omöjligt att vistas i så då tar vi till vara på det och har planterat två tomatplanter en gurkplanta och ett tappert försök att få fram en melon. Gurkan växer helt galet och nu ser man massor med små bebis gurkor som är på väg :)


Gurka och Melon


SÖT VA!!!?? =D

Dagens i-landsproblem handlarom choklad. Hur kan det vara så stor skillnad? Jag Älskar marabous 70% choklad. det är så jääkla gott. Så igår bad jag jonte köpa ett och hem kommer han med Lindt70% och det är inte alls lika gott. Japp, skitstörigt, synd om mig!

 
Melker brukar krypa in i Milos bur och sätta sig. Milo är inte sen på att göra honom sällskap sen sitter dem där inne och bråkar tills jag får sära på dem. BUSUNGAR ♥ Lika goda är dem båda två och tur är det. På kvällarna när Milo får sitt dagliga kvällsfnatt (vilket betyder att han springer som en dåre runt-runt-runt i hela lägenheten) Brukar Melker sätta sig mitt på golvet i tv-rummet och skrattar sitt högsta härligaste skratt. Han tycker det är såå kul! Ja, dem har faktiskt roligt tillsammans. Tur är det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0