Semester, myggbett, packa, 6 Juni!

Solen strålar och därför vägrar jag att sitta här om dagarna och blogga. Jonathan har dessutom semester så vi njuter för fulla drag. I förrgår spenderade vi Heeela dagen med våra älskade vänner och deras lilla dotter. 

Det startade med en tur i skogen, vi grillade korv sen gick vi en liten runda. Virade till sandhammaren där dem var "husvakt" helt inhägnat område så Milo kunde kuta järnet! Vi gick ner till stranden och tittade lite. Sedan tillbaka till huset o åt en liten sallad.

Idag är Jonathan med sin såvger o fiskar, Milo är hos Jontes syster o busar med deras hund och jag och Melker är här hemma och packar! Imorgon åker vi till J´s syster i karlsborg. Blir nog kvar 2 nätter. Stig ska åka hem till mina föräldrar och Milo får sova över hos svärmor. (det är 4 timmars bilfärd, i denna värme, så vi ansåg det var bättre för honom att slippa det..)

När vi är klara går vi nog bort en sväng till mina föräldrar =)







Hoppas ni får en fin nationaldag allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0