Semester?

Jonathan har haft semester i 2 veckor nu och det har varit helt underbart!

Vi körde i måndags upp till Karlsborgr för att hälsa på Jontes syster och så Melker fick busa med sin lille kusin. 5,5 timmar tog bildfärden och tack o lov va Melker ganska medgörlig. Att åka bil så länge är ju INTE SKOJ! Såklart hade vi paus men det regnade o va inte skoj alls. Sötte på Björn Ranelid på pausen också. En stroppig gubbe det där.

Torsdag förmiddag körde vi hemåt igen. tvättade, fyllde på med lite mat och packade om. Gick över till jontes bror där det bjöds på ost o vin med trevligt sällskap. Fredag morgon var det student, det tutade i hela stan. Jag hade huvudvärk! Runt middagstid packade vi in oss i bilen igen och körde på Bjärred. Där har vi varit hundvakt hela helgen och igår runt 8 tiden var vi ÄNTLIGEN HEMMA! Men då fick vi städryck och började rensa o ha oss! :)

Klockan 12 inatt fick jag tvinga mig i säng.

Sååå, det har vi haft för oss.

Ser ni skillnaden? hehe ;) Melker 2 veckor & Melker 10 månader.







Ser jag farlig ut såhär?


Dem där vackra ögonen! ♥


Hos kusinen i karlsborg.



Kommentarer
Postat av: Philippa - mamma till Therese

karlsborg?? där ifrån är ju jag.. :) fast nu bor jag i Tibro istället

2010-06-14 @ 12:29:21
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Philippa - mamma till Therese

Sv: det är en av grannkommunerna...

2010-06-14 @ 20:18:01
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: AL

åååh vilken guttig bild när melker igger på golvet!! Det MÅSTE ni ju nästan göra som tavla!!!

gillagillagilla :D

2010-06-15 @ 16:52:28
Postat av: Lina - Melkers mamma <3

Ja visst är det en typisk förstoringsbild :D! När seees vi :)?

2010-06-15 @ 19:44:04
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0