*!?!##*!*?* <-- svordomar

Många av er har säkert sett klippet från ett dagid, var det i italien? Där en av fröknarna slog barnet och drog henne i håret när hon skulle äta?? DET VAR HEMSKT...

...MEN, jag kom nyss över ett annat mycket hemskare klipp som visar en barnflicka som på diverse sätt misshandlar en 11 månaders baby. Jag klarade inte av att titta, jag kollade på de första 20 sekunderna, dem som inte var SÅ hemska. Jag får så ont i magen, det klumoar sig och jag blir spyfärdig och börjar gråta (jag vet hur jag själv känner men lägger någon upp en länk kan jag ändå inte låta bli att titta, MEN om någon ändå vill så skriv en kommentar så länkar jag till den..)

Jonathan tittade, och genom att läsa hans ansiktsuttryck och höra hans svordomar och berätta vad han hade gjort med den där j*vla kärringen (och många många svordomar) Så förstod jag hur hemskt det verklgien var.

Jag kan verkligen inte släppa sånt här. jag VILL VERKLIGEN att den kärring ska vara i detta rummet nu för jag vill utsätta henne för tortyr!

Usch och fy för barnmisshandlare och djurplågare. ni ska DÖ!


Kommentarer
Postat av: al

jag kommer ångra mig, men jag måste se. ;)

2010-03-24 @ 10:41:35
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

Sådant är så hemskt, fan för såna människor. Har inte kikat på klippen men sett många som länkat..FAN för såna människor, hur kan man röra ett barn :(

2010-03-26 @ 10:07:51
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0