dajdajdaj.

Tittar just nu på DH. Känner att disken kallar på mig, och duschen skriker och lite. Men högst skriker nog sängen. Men jag måste duscha, har ej tid imorgon bitti. Doktorn ringer på morgonen och ger svar på hur resultaten av röntgen såg ut och sedan kl 10 ska jag på UL med Melker.

Idag åt Melker MÅNGA SKEDAR matpuré för första gången utan att göra äckelminer. Han har även druckit både dags- och kvällsvällning. Och så sänkte vi hans gäng för han svingar upp sin små ben på kanten och en dag kommer han säkert ta sig ur. Så bättre att göra det säkert.


Jag älskar er obeskrivligt högt!

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Chanel <3

Ja, nu har det blivit bättre, som tur är. :P

Ja, han går på lernia.? :)

2010-03-17 @ 18:42:45
URL: http://filippabrogren.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Chanel <3

Ja, André berättade nyss att de hade pratat lite. :)

2010-03-17 @ 21:04:01
URL: http://filippabrogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0