Foton!

Jag har ju i dagarna beställt hem ca 250 bilder från fujidirekt. Jag har hört lite blandat om dem men eftersom att man får 100 st gratis (jag lånade mammas adress) Så 200 bilder var gratis. Tänkte jag att det absolut är värt ett försök. Vissa av bilderna "rekomenderades inte" att famkallas. Men jag gjorde det ändå och några av dem blev lite suddiga. Men det var jag ju medveten om. Jag är i alla fall super nöjd. Såklart är det nästan bara bilder på gravmagen och hjärtegrynet. Men även några på vår totalrenovering av lägenheten.

I doppresent fick vi ju jätte mycket scrapbook saker. Så nu kan jag äntligen börja pilla med det :)

Jag rullade ut hjärtat i vagnen så han står ute och sover nu med full uppsyn, han sover verkligen så himla mycket bättre utomhus. (vågar knappt skriva det för då vaknar han väll snart..)

Vi ska i alla fall möta upp Evelina och Ebba och ta en tur till banken, jag och jonathan råkade pilla lite med våra internet dosor/doser, stavning? Så nu funkar den inte Jävla skit! Vovven följer med och sen blir det en hamn/strandpromenad hem och en kopp kaffe på det :)



Alltså, varje gång jag tittar på kort på vårt hjärta spricker jag verkligen upp i stooora leenden, varje gång jag möts av ett stoort leende med två små skinande risgryn som lyser, slår mitt hjärta volter och jag känner mig så välsignad. Varje gång han sover saknar jag honom och vill ha honom i min famn. Det mina vänner, är KÄRLEK!!

(något väldigt bra måste jag och Jonathan ha gjort i våra liv, för att bli välsignade med den finaste lilla Melker som någonsin funnits..)

Kommentarer
Postat av: Ajdins mamma

Bara ett barn är underbart i hela världen. och alla mammor har det :)



jag beställde också nya bilder från fuji. jag tycker faktiskt att de är riktigt bra :)

2010-03-24 @ 11:34:58
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Louise - Mamma till Wilde 30/12-09

Var gärna med och tävla om två nappar från Lundmyr of Sweden på min blogg!



http://louisevestin.blogspot.com/

2010-03-24 @ 20:51:00
URL: http://louisevestin.blogspot.com/
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

Alltid kul att framkalla kort :) Men svårt att välja ut när det finns så många man vill ha. Roligt att scrappa! :)



Trevlig helg på er :)

2010-03-26 @ 10:14:24
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0