Hejdå? Eller...Bad cop good cop?

Jag vet inte om jag kommer hinna slänga upp ett inlägg imorgon och säga Hejdå. Så därför gör jag det nu :)!

Hejdå!

Glöm nu inte att GÅ IN OCH RÖSTA!!! Mobilen stannar hemma (jonathan tror att jag ska bli rånad, han är även nojjig över att någon ska sno Melker och han ska minsann sitta fastspänd. Han gav på förslag att han kunde gå med Melker i bärsele i flera timmar. Men då Melker är för stor för det och Jontes rygg nog hade brytits sa jag emot..)

Och en annan sak..
bråk om vem som ska bada barnet?
Melker ÄLSKAR att bada och duscha som så många andra barn. Han brukar dusch-bada, alltså att han sitter i sin balja och samtidigt blir duschad, eller att han är i vår famn. Då han älskar detta så mycket så blir han alltid jätte jätte ledsen när han är färdig. Det gör inget att han blir ett russin för han hade kunnat sitta där i flera timmar, tycker han! Våra "bråk" vilket det ju inte är såklart men tvist är om vem som ska bada honom, ingen av oss vill nämnligen vara boven som tar honom ur duschen för att torka. Det brukar därför oftast sluta med att J badar med honom, främst ger jag med mig för att Melker verkar ha roligare med honom.


Första badet på BB i pappas trygga armar ♥ Han sov igenom det hela. Gullunge!


Kommentarer
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

sötisen :) Olivia tycker det är skojigt i badet/duscha men har inga problem att komma upp. :)

2010-04-02 @ 10:33:32
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0