Ikväll!

Tonight this mami is going out whit the girls!

Ja ikväll blir det middag och lite god dricka första gången på jag vet inte huir länge. men det är med lite vemod jag är så rädd att jag ska bli lite överföfriskad, förstöra hela morgondagen, eller att jag ska "råka" ta en cigg, FYFAN! usch! nej Lina, bättre än så kan du!

Men jag ska i alla fall försöka att inte tänka på mina hjärtan här hemma. Dem är ute och promenerar nu ♥

Min kära pappa kommer och hämtar mig nu närsomhelst då jag ska till anna-linnea och fixa till oss för att sedan avnjuta en efterlängtad måltid. HUNGRIG! sedan kommer han och hämtar mig ikväll också och kör mig hem i säkerhet :) Toppen!

Men nu står han här utanför om 2 min så bäst att rusa. tjingeling!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du får en trevlig kväll

2010-03-05 @ 19:44:07
Postat av: Emma

Tack för igår lina! Det var jättekul att träffa dig igen :)

2010-03-06 @ 08:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0