Inget godis men mat.

Nu när det är godis och kak stopp får man hitta på god mat istället. I morse gjorde jag lite äggröra och så tog jag en baguette o fyllde med kycklingsalladen vi hade igår. GOTT GOTT! Och givetvis kaffe till det!



Jag var ju inte avundsjuk på lilla hjärtat som fick äta gröt.



I förrgår klistrade jag på naglar, det är ju inte lika snyggt som dem man gör med gell men det ser ändå väldigt fräscht ut tycker jag och jag känner mig fiiinare. haha



Melker springer runder i gåstolen, imellanåt har han så brottom så han står på samma ställe och springer, hahahaha ser så jäkola kul ut. Sen lugnar han ner sig och då går det lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0