kommerintepåenbrarubrik.


Läs ej första stycket om du är äckelmagad.


Just nu står jag och lagar lite lunch till mig. jag är så dålig på att äta ordentligt om dagarna, lever på kaffe ungefär. Men idag agar jag faktiskt svamp och broccoli sås och pasta. Mums.  Sist jag åt svamp kom dem åter igen. Det var då magsjukan slog in. Ibland blir man förvånad, "tuggar jag inte min mat?" Hela svampar kunde jag skåda och jag kan säga att jag är fortfarande skeptisk till svampen men bara att tugga och se glad ut.
Ja, ni blev varnade så skyll er själva som läste :)

Lill loppan sover nu, lyckades hålla honom vaken i 3 timmar, annars brukar han däcka efter 1,5 timme på morgonen. Han läste tidningen i morse så hela han var full att trycksvarta (heter det så?) Så det blev ett bad också. LAJBANS med bad! :)


Melker undrar vad ni tycker om benan!! =D


Tummen upp tycker han! =D ♥

Idag ska vi nog traska bort till Andy och hämta lite kött. Kanske lämna alvedon till min sjuka mammsi. Sen får vi se :)


Kommentarer
Postat av: Anna och Signe

Haha, vilken rolig bild!

2010-03-02 @ 13:24:32
URL: http://signe.naxelius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0