Morgonmys<3

Melker har inte ätit på hela natten! Men tyvärr har han sovit oerhört oroligt. Det har varit så några nätter nu. Han är ledsen i sömnen och låter förtvivlad. rullar runt, hamnar på mage och av någon anledning är det som att han glömmer bort hur man vänder tillbak sig på nätterna för han får panik och blir ledsen. Sååå Ingen mat är ju helt underbart, duktig grabb! Men ingen sömn för det. Men det kommer, det kommer :)

Han har flyttat sin morgontid också, tyvärr åt fel håll så nu är det 06.30 vi går upp. Men jag vaknar av att han ligger och säger: mamma mamma mamma. Då smälter mitt hjärta och jag går mer än gärna upp för lite morgon mys ♥

Jonathan har nu i ett par veckor hyrts ut av sitt företag och jobbat på Lernia (där modern min också jobbar) Han har varit svetslärare åt gymnasieelever och därmed kan man säga att hans tempo har varit mycket lägre än det vanligtvis är. Är man van vid fart så blir dagen väldigt lång när man inte gör så mycket. Han har alltså räknat ner dagarna och denna veckan skulle bli den ssta men nu blev det förlängt en vecka till.
Jag klagar dock inte för han börjar senare och slutar tidigare. Så i morse han vi med att både dricka kaffe och ta en mysig dusch tillsammans. Och så klart Melker mys. Dagen hade alltså knappast kunna börja bättre.

...Men det hade den kunnat, för jag hade faktiskt kunnat låta bli att bränna mig. Jag gick med tröjan uppe då jag hade smörjt in min gadd och när jag då stekte mina bacon så hoppa fettet upp och satte sig på magen och gjorde röda fina märken. svider skönt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill se den nya tatueringen

2010-03-18 @ 10:33:10
Postat av: Heidi

men då var de jonathan jag mötte på vägen hem till tlilla i torsdes ;P



jag vill med se tatton :)

2010-03-20 @ 05:31:33
Postat av: Lina - Melkers mamma <3

Svar: Var såg du honom? han både bor och jobbar i Ystad? :) kör silvrig bil. Jag ska bara få tummarna loss och fota :p haha

2010-03-20 @ 09:21:14
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: Heidi

nej typ i Benestad i en silvrig eller en ljus bil ? men inte säkert de var han, tyckte de såg ut som honom, och när du skrev om lernia så fick jag för mig att det låg i tlilla ? :) kanske en dubbelgångare hihi .

2010-03-20 @ 12:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0