När fan hände det?

Här istter jag med en GODISPÅSE! och undrar när fan jag blev så fet. Vissa veckor känner jag att ja men vadå jag är väl helt OK, har fött barn och kläderna sitter väl ganska bra ändå. Men vissa veckor, SOM DENNA, känner jag bara att Fy fan för mig- Hur klarar Jonathan av att hålla om mig och älska mig när jag ser ut så här?

Jag Behöver en spark i röven och då menar jag så att stöveln nästan stannar i hålet!
Så snälla ni som har bra tips som inte innebär självsvält. Eller kan länka bra sidor.

Just nu känner jag mig fetar än jag gjorde någon vecka efter förlossningen! :S


Så såg jag ut DÅ. skam skam


Kommentarer
Postat av: Anna

Ärlligt Lina, jag ger dig hellre en spark i röver för at du ens tänker så här. Du måste ju veta att du är hur fin som helst!

2010-03-16 @ 21:56:31
Postat av: Katarina

Håller med dig Anna. Du är hur fin som helst. Många skulle ge vad som helst för att se ut som du. puss o kram

2010-03-17 @ 08:04:37
URL: http://vackerthemma.blogg.se/
Postat av: Stina

Lust att börja gå på spinning? 18.30 på det nya gymmet i tomelilla :)

2010-03-17 @ 08:27:24
URL: http://stinias.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0