Onsdag kväll.

Imorgon ska jag och Melker bege oss till vårdcentralen, jag har en tid där insåg jag idag. ska dit och prata om rubella spruta, av någon anledning hade jag anmärkning på det på inskrivningen vid graviditeten och tydligen var det många som har det.

Ikväll slängde Jonte ihop köttbullar, alltid såååå mycket godare med hemmalagat. Därefter bakade han bröd.. Haha, det var först några svordomar då det blev för kletigt men tillslut gick det. Just nu står min Herman i ugnen, spännande :)

En timmes strandpromenad blev det idag, så gaalet härligt och man blir verkligen så mycket piggare och gladare och lyckligare av solens strålar! Vi tog oss ner till stranden och drog oss vidare mot båthamnen, på vägen stötte vi på massa ankor och två stora vackra svanar som nog var hungriga, tur för dem var att Evelina hade bröd med sig så dem tog sig fram på 1 meters avstånd, wow! Fotade men orkar inte lägga in bilder nu för jag är sååå trött. oturligt nog är det ett "måste-program" kl 9 ikväll så det blir ingen tidig säng idag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0