sjukhuset.

Igår spenderade vi dagen i Lund på sjukhuset. Det var inte så jobbigt som jag hade föreställt mig. Dock hade dem strulat med tiden och jag hade fått en tid många timmar innan vi egentligen skulle va där. Så då ringde jag tillbaka Jonathan som var på stan (man fick bara vara en förälder).. Men då fick han komma tillbaka. Jag hade förväntat mig skrik och allt möjligt när Melker skulle ligga still i 20 min men han somnade! :) haha min gullunge!

Om en vecka får vi svar på hur det såg ut igår. Har även fått en tid till röntgen i Ystad. Undrar varför? Får nog ringa och höra. men vet inte var jag ska ringa.

Jag är hundvakt idag, fram til 2 tror jag sen ska jag ner till stan och hämta Bilderna hos fotografen på Melker :) ska bli så skooojigt att se hur dem blev..


Imorgon blir du 7 månader vårt Hjärta. Tänk att det var hela 7 månader sedan du och pappa låg där och mös. 1 dag gammal var du lillskrutt och det finaste vi någonsin skådat. ♥

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Chanel <3

Hej. Ja tack, allt är bra. (: Med er också? Det var en bra fråga. Jag vet faktiskt inte, vi har inte skickat in det pappret man skriver namnet på. Men det finns fler som heter Chanel i sverige, inte många, men några. Så då borde det nog vara godkänt här. (hoppas jag iaf) (:

2010-03-11 @ 00:01:37
URL: http://filippabrogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0