Bild + text

eftersom att jag har ätit upp Jonathans kanelbullar so han bakade häromdagen (oooouups!) Så fick jag baka nya igår. Men det är så typiskt mig att bränna dem!!
  

melker och Milo höll mig sällskap. Eller ja, dem snarare terroriserade mig :) Milo har förresten blivit Stooor nu! :)

Måste bara få påpeka hur galet söt min underbara son är när han sitter där i små ler. Ooh vad jag älskar dig Lilleman! ♥


Fina killen!


Sen skulle han hjälpa mig att dammsuga. Han bara älskar det! Går efter den och försöker ibland sitta på den medans jag kör. Han lutar sig över den och så blåser håret upp! :) haha


Wiiie!


Efter bullbak, dammsugning och en dusch var han trötter :)




Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Första gången jag tittar in här :) mysig blogg, vi har jämnåriga söner ser ja!! :) Fina bilder och gud vilket söt vovve, och pojke förstås... Ett riktigt charmtroll! :)

2010-05-19 @ 22:53:07
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0