Bilder!

Babyrytmiken igår blev en total flopp. vi håller på ca 30-40 min, vi kom inte igång förän 10 min sent, då började ledaren stämma gitarren, efter 10 min sång gick brandlarmet. Sen gav vi upp!

Bilder på sötnosarna!

ÄR DET SÅ HÄR DET GÅR TILL, DEN DÄR JANE FONDA GYMPAN!??

UPP


OCH NER!


OCH UPP IGEN! PUH, MORSAN, DETTA VA JOBBIGT!


OOOH JAG VILL ÄTA UPP DIG! FY TUSAN SÅ SÖT DU ÄR VÅRT HJÄRTA!


HÄR, SMAKA PÅ SVANSEN!


TITTUT!


MYSIG HUVUDKUDDE.


FINA KEPSEN MELKER FICK AV MOSTER TUSSE, DET TACKAR HAN FÖR, FÖR HAN AVSKYR SOLEN.


DU SER MIG INTE VA?


EN JÄTTE GAMMAL BILD, MEN TITTA SÅ LITEN O PLUTTIG HAN VA. LILLSKRUTT VÄXER AAALLDEELLES FÖR FORT!

Idag är det onsdag, det betyder att det snart är helg! =D Och jag hoppas veeerkligen på härligt härligt väder i helgen för jag har så många ideer. Vi vill till skogen igen med vovven, för det va så mysigt. Och så vill jag till djurparken :) på lördag är det kalas på jontes sida. och på lördag är jag även sugen på att utnyttja min födelsedags present från mina föräldrar. Presenten var en heldag på stan inkl fika med min mamma och hennes börs. skor, kläder, smink, vad som behövs helt enkelt :) woohoo! perfekt present va? Av min storasyster fick jag också en helt perfekt present, ett presentkort på SPA! GÖTT! jag kommer aldrig kunna välja vad jag vill göra, vill ju göra allt =D! haha


Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar i väntan på nummer två! =)

man orkar mer än man tror, man klarar allt man vill! jag läser 100 % nu men ska minska till 75% eller 50 % under mammaledigheten beroende på hur det går. man får ta studielån via csn om man vill, jag gör inte det eftersom att jag jobbar heltid samtidigt och alltså har full lön. det är kämpigt men det är kul, jag kommer se tillbaka och vara stolt över den här tiden sen!=) kram!

2010-05-07 @ 07:29:07
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0