Egen mat.

Igår kokade jag ihop lite puréer till Lill♥ Fruktpiré blev det. Mango/banan & äpple/blåbär/jordbugg/banan

Känns skönt att veta att man har lite i frysen. Dock har jag lite svårt för att göra det. Det här med varm frukt får mig att klökas. Jag äter inte pajer eller sådant som innehåller frukt som har blivit tillagat. Jag klarar det inte och att stå med doften i huvudet är nästan to much för mig. Men vad gör man inte för Älsklingen!



Idag regnar det som tusan och blåser så det är en innedag. Dock kommer man inte undan att hunden måste ut och kissa och att barnet måste packas ner ordentligt, Men så är det :)
Ska passa på att göra lite matpuré också, ska i alla fall göra köttfärssås till lilleman.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller också på med sånt. Är kul att göra lite själv även om det köpta är lika bra. Har köpt en microkanna från tuppeware som ska underlätta själva tillagningen med. Tänkte fixa fiskpuré idag

2010-05-12 @ 11:48:09
Postat av: Emma - williams mamma

va fin blogg, hittade hit av en slump. Alltid kul att läsa andra mammors blogg. :) Hur gammal är din son? :)



/Kram

2010-05-12 @ 22:16:10
URL: http://emmasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0