Hörby bad!

I Torsdags packade vi in oss med våra vänner Evelina och Ebba, & begav oss mot hörby. Dem har ett ganska nyöppnat badställe där med 32 grader varmt vatten till barnen. PERFEKT! Det var suuuper skoj och Melker bara älskar älskar älskar det! :) Vi badade tills hans småt tår och fingrar blev skrynkliga, då var det dags att gå upp ♥

Jag lägger inte upp bilder på de andra, ska fråga om lov först. Och jag ser ut som "Kom-och-hjälp-mig på vissa bilder men det bjuder jag på för det är min FINA son ni ska titta på :)

Min baddräkt är helt ny förresten och kostade 100kr, Vilket jäkla kap alltså!! :)


Melker älskar brunnslocken. Vill helst smaka på det, men det är Bara äckligt så det får han faktiskt inte ;)


som sagt, Melker :)




Wiiie :)


Hahaha. Skoooooj? :)


plaskplask



På kvällen grillade vi i deras koloni, Riktigt härligt :) !!!




Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Veckansblogg finalisterna är dragna, in och kika ifall just du blev en finlalist.. Om inte, häng inte läpp för det för en ny runda av veckansblogg kommer så fort denna är avgjord :)

2010-05-23 @ 11:51:07
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Ajdinsmamma

Riktigt fina bilder :)

2010-05-25 @ 20:26:16
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0