Mat i stora lass!

Igår åt Melker för första gången exakt samma mat som oss (nästan) Det har ofta blivit olika och vi är en kryddgladd familj så ibland blir det fel och då kan han inte äta det. Men igår gick det bra. Kyckling i ugn med matlagningsgrädde, mango chutney, och banan (Melkers mat innehöll ingen M C) ris och ärtor :)


Melkers mat och mammas mat :)

Fick så gulliga kort igår så vill gärna lägga ut dem, bus med pappa igår. (ÄLSKLING OM DU LÄSER OCH VILL ATT JAG SKA TA BORT BILDERNA SÅ SÄG TILL ♥) Har nämnligen lovat att inte lägga ut bilder på honom.


hej - hej




pusspåmagen




wohoo dra pappa i håret!


God morgon förresten. även om vi har varit vakna i snart 4 timmar. Fick förresten svar idag på ett jobb jag har sökt här i stan. Blev super glad att jag var en av kandidatena dem vill ta vidare. Läste igeom informationen dem skickat med och det var INTE ALLS som dem skrivit i annonsen. så besviken man blir. Så nu får jag se.

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken tuff body på en söt kille! :) Var har du beställt den?

2010-05-18 @ 19:29:30
URL: http://josefineochmeja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0