spring din jävel!

Idag beslöt jag mig för att springa! Senast jag sprang var i början av graviditeten. Jag dog nästan några gånger. Jag ville kräka och lägga mig ner och gråta. Men istället sakta jag ner till rask promenad igen, sprang sedan lite till och sedan promenad igen. Dåligt som fan gick det och man kommer ju ingenstan? Men fan ta mig så gjorde jag det! =) Ganska stolt ändå.

Detta ska jag försöka fortsätta med. Åtminstonde raska promenader för det gillar jag till och med. 55 SKA vågen stå på. Det är 4 kg. Absolut inget omöjligt.

Är så galet sugen på en shake-diet. Men pullverdrickan är uppstötande äckligt och ska man köpa dem färdig blandade blir det DYRT!

Och jag förbannar min Sambo som köpt hem en cola flaska som står rakt framför mig nu. Suget dödar mig!

Varför känns det förresten som att man vägen ca 100 kg när man springer? Vartenda valk hoppade och det kändes som att man stod på samma ställe o sprang. Och jag kände mig som en elefant. Varför?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0