va fan toys r us ?

Jag läste DETTA inlägg! Detta är en sån sak jag kan störa mig så jävla mycket på! Så jag slängde iväg ett mail till toys R Us och inväntar nu deras försvar!

Roligt väder idag? Det stormar här utanför, och jag har en hundvalp som ska ut, ut ut ut och ut igen. och en bebis som ska kläs på o packas ner i vagnen varje gång. Man ska veta att man lever ;)

PUH! fick ta en paus o springa ut med vovven, trotts att vagnen va promsad tod vinden i den lite. :S!!


Just det! Jag drömmer en massa om att jag är gravid. haha. önsketankar? nej det får vänta några år till! Jag hade helt enkelt inte klarat av det psykoiskt, och inte utrymmes mässigt heller och inte penga. Tror mitt drömmande beror på att det finns personer runt mig som är gravida, eller precis fått barn, o senast igår såg jag en film på sparkar i magen. Så det drömde jag om att bebisen sparkade och GUD i himmeln så äkta det kändes. Jag hade glömt! 


Vecka 34! Mina fötter var sååå uppsvullna!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Tack för din kommentar, jag har inte svarat på några kommentarer förrän nu, så du har förmodligen glömt bort din kommentar by now, haha ;) Men jag ville säga tack iaf!

2010-05-07 @ 23:36:31
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Öppningserbjudande 20% på alla namnsmycken!

2010-05-09 @ 20:45:48
URL: http://designbymeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0