"Vad smal du har blivit"

Som jag tidigare har skrivit, fick jag med tanke på att jag bara sitter inne o inte gör något, måttligt förvånad då jag ställde mig på vågen och den stod under 60. Jag förstår inte hur det har skett, och tyckte inte att det syntes överhuvudtaget.

Igår satt jag o tänkte, nä om man skulle ta o gå på nutrilett diet i 2 veckor och endast äta riktig mat på kvällen med jonathan och Melker. Det hade nog varit bra för mig. Jag lever nämnligen på kaffe på dagarna och små äter massa onyttigheter under hela dagen. Därför hade det nog varit ett bra alternativ att ha lite sådant hemma så jag äter (Och kanske går ner lite till??)

Idag träffa jag på Jennie på väg till babyrytmiken, hon va ute o sprang! Det va nog därför jag inte kände igen henne först =D HÖHÖHÖ! hon påpekade att jag hade blivit smal, och likaså Ingela senare. Man tackar!

Helt plötsligt känner man sig lite smalare då också, trotts att jag igår satt o tänkte FYFAN! Idag har jag ätit en halv macka och två kladdmuffins. Har ingen hunger helt enkelt, to much to do. Just nu sover båda de små o det är första gången på länge!!

Vet inte var jag vill komma med detta egentligen! Egentligen ska man inte jämnföra sig så mkt med andra. Jag läser andra mammabloggar, jag läser tex Denna blogg! och tänker, så där smal vill jag också vara! Och så läser jag Denises blogg! och tänker, ja det borde nog jag också börja med! Man blir så påverkad! MAN BORDE SLUTA LÄSA BLOGGAR! men det går ju inte det heller. Jag är beroende! Nåja nog med detta babbel. inga budskap, inget tyckande, alla är bra som dem är! De flesta kommer nog inte ens läsa igenom texten utan bara titta på bilderna. Dem är det intressantaste i bloggar :)


3-4 veckor efter förlossning


idag!


idag..


Kommentarer
Postat av: lisa

du e smalare än mig nu : )

2010-05-11 @ 15:53:47
Postat av: Therese

JA du e verkligen jätte smal...önskar verkligen att jag hade vägt så lite som du gör...

väger 75kg så jag väger ju absolut ca 15 kg för mycket... :(

2010-05-11 @ 22:19:19
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: MansonDust

Vissa har bra gener. Jag är inte en av dem. Såg inte ens ut sådär innan barnen.

2010-05-19 @ 11:26:57
URL: http://mansondusts.blogg.se/tavlar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0