Vår vår vår

Igår var det en väldigt mysig dag. För det första vilade vi alla 3 tillsammans hela två gånger igår, det händer typ ALDRIG! (och så vae det jag som fick sovmorgon, händer heller tuyp aldrig :P..) För det första är jag för nojjig för att våga somna med melker i mellan oss, är så orolig att han ska vakna utan att jag märker det o ramla av sängen. Och sen så är det ju inte så ofta alla 3 har tiden att bara ligga ner.

Igår blev det först en lång  biltripp, vi hamnade utanför hammenhög. haha. Sen körde vi till ett nytt ställe i snogeholm, det var såååå mysigt att gå i skogen och även om vagnen inte är optimal för en skogstur gick det väldigt bra ändå. O Milo va så glad över att få springa på så stora ytor o va jätte duktig. så klart glömde jag kameran! Nästa helg ska vi dit igen om det är fint väder :) Då blir det att grilla också, det blev ju tyvärr inte det igår.

Titta ni på humorgalan igår? Som en orolig mamma i detta värld då vi har full tillgång till läkemedel o all hjälp som behövs så kan jag inte förstå hur dessa mammor måste känna sig. det va sorgligt att titta på! Men de två alkiskärringarna, skulle dem va roliga? det blev bara fel med em tyckte jag. usch!

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Ja :D



Haha nej tyvärr inte ;) Det är slumpen som avgör, fast det visste du nog redan :) Ja, jag slänger över lite ;)

2010-05-03 @ 09:50:31
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

använder mig utav random.org :) Där skriver man in hur många lotter det är och sen drar den ett nummer och om det blir numer 26 så räknar jag från kommentar 1 ner till 26 och den blir den lyckliga vinnaren :)

2010-05-03 @ 10:45:11
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0