Fina E x 2 !

Idag har jag och Melker lekt lite med fina Evelina och fina Ebba. Det blev lite lek hemma hos dem sen en promenad ner till stan för en fika och invigning av vagnen. Jag är SÅ nöjd! Den är precis så jag vill ha den och Melker både sitter och ligger kanon. Fjärde gången jillt/gillt. Hur i helskotta stavas det :)?

Vi kan alltså konstatera att vi har gjort ett GRYMT kap! 800 kr! betalade vi för den. En -07a är den. Vi kollade på dem nya som går runt 5000kr och det är i princip bara någon detalj på hjulen som skiljer dem åt!

SLUTSATTS? = SUPERNÖJD!

Lite bilder kanske?




Visst har jag en supersöt vän? =)


Och visst har hon världens sötaste Ebba?


Finaste Melker



Kommentarer
Postat av: Evelina

Så glad jag blir =) Och ni är världens sötaste ni med =) Kramar i massor

2010-11-03 @ 20:14:13
URL: http://saturnme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0