Finaste Busungen <3

VAR ÄR LAMPAN??



VAR ÄR TUNGAN??


VAR ÄR NÄSAN??


VAR ÄR PAPPA?? (
TITTAR PÅ JONATHAN O SÄGER PAPPA)



Som ni ser har melker kraffsat ut massa spån och mat från Stigs bur, och ni ser att nappen ligger där? Det betyder att han i stunden står och äter kaninmat. Skitunge ♥


Alltså, allvarligt nu, Kan man bli sötare? (melker är inne i en Sträcka-ut-tungan period)


En mamma i träningskläder och världens finaste unge!
Jag har nyss kommit hem från träningen, och har precis tryckt i mig potatisgratäng och ett glas cola, bra va? Haha, men vet ni vad det bästa med att träna är? Man slipper det där samvetet. För även om jag vill äta något så har jag ju faktiskt tränat så det blir lite plus minus noll. Och äter jag inget onyttgit så är ju det bara lite extra bra :)

Nu vaknade gullungen så han ska få mat sen ska vi leka med Evelina och Ebba

Det är underbart med lov!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Söta Melker =) Du är så tjusig Lina ikväll blir det alltså ben & jerrys? KRAMAR

2010-11-01 @ 18:47:36
URL: http://saturnme.blogg.se/
Postat av: Jasse

Nej vad mycket hår lillen har :) Jag får verkligen kämpa för att få ihop hår till en tuppkam på Caspian:)

2010-11-03 @ 11:04:40
URL: http://www.jaasse.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0