Kolla in denna..!!

Jag har inte så mycket att dela med mig av för tillfället. Istället tänkte jag hänvisa er till underbar läsning.

DENNA LÄNKEN går till en fin vän till oss. Hon skriver om sig själv, sin sambo och deras dotter. Jonathan och Melker brukar ha kaffe-tisdagar med dem och vi träffas ofta allihopa o äter middag, tar en härlig promenad eller bara Är.

Jag är så glad för dessa vänner, dem är så fina och lätta att umgås med, inga krav utan bara vara...
Hon har ett så fint sätt att skriva också, jag blir berör och hon fångar upp en så bra.
Så Läs nu denna blogg, det finns många tänkvärda ord, meningar och tankar ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack fina du Lina! Tyckte att jag hade många besökare idag hihihihi hur länkar man? hmm måste testa jag med =) Kramar i massor

2010-10-26 @ 19:36:41
URL: http://saturnme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0