Ullared

Nästa månad kommer bli fantastisk, jag längtar! Då ska jag spendera 3 dagar med mina fantastiska systrar. Den 24e åker vi till Ullared, iofs ska lillasysters pojkvän också med :) Vi har hyrt en stuga och ska faktiskt sova över och bara ta det lugnt, jag har ju alltid stressat mig igenom alla andra gånger så det ska bli väldigt skönt.

hem dagen efter och sen den 26e ska vi till Malmö och i år igen beskåda IDOL! :) Det ska bli Naaajs.

Men ja, ullared. Denna gången ska jag byta strategi, och jag ska inte handla så jävla mkt kläder. Ska ägna min tid åt hemmet, vi behöver nya saker här hemma, så man kan få lite jävla hemtrevnad någon gång. Så jävla opersonligt o fult är det just nu, inte alls min smak. Förresten har vi verkligen fått på hjärnan att flytta. Men ja, det går ju inte, Men drömma får man.

Lov nästa vecka! NAAAAAJS!

Så om någon är intresserad av fika eller leka med barn eller shopping så RING MIG! glöm inte att jag har nytt nummer :) Tex hade det varit mysigt att ha en lekstund med barnen, mammorna! Jag vet att ni brukar läsa min blogg :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja flyttning pratas det stort om här med, hus hit och hus dit =) Josef och Jonathan har nog triggat varandra verkar det som hehe! Kunna mekka och allt... Vi kan både leka och fika nästa vecka och en massa annat om så ni vill =) Och jag hoppas att ni får 3 fantastiska dagar tillsammans. Kramar i massor (söta bilden)

2010-10-27 @ 22:48:16
URL: http://saturnme.blogg.se/
Postat av: Ingela

Åh, vad avis jag blir när jag läser om Ullared. Vill också!! Hade varit så kul att träffas, men Jimmy har ju också lov nästa vecka så vi ska åka till Göteborg. Kanske hittar vi en annan dag att ses, hoppas. Vi går förresten också i "flyttplaner", var och kollade en 5:a igår. Spännande! Kram kram

2010-10-28 @ 07:34:41
Postat av: stina - Mamma till Melker

Jaha, oj så roligt :) jag har som inte heller hört någon bebis som heter de. Vi valde de dels för att de var fint och även för att de som inte var någon som hette de vilket vi bestämde redan i vecka 23 att de var en liten melker som bodde i magen. Men då vi väl låg på BB och vi skulle träffa barnläkaren frågade hon vad han skulle heta och vi sa Melker & till svar fick jag de verkar populärt, för nästan alla pojkar som fötts senaste två veckorna verkar ska heta de. Haha!

2010-10-29 @ 23:43:38
URL: http://st1naa.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-10-30 @ 15:03:38
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: stina - Mamma till Melker

Haha, okej.. Nä sambon min kom på Melker. Jag hade inte ens tänkt på de namnet men då han sa de tyckte jag de verka vara de perfekta namnet till vårt kommande barn och när han väl föddes så såg de verkligen ut som en melker också :D

2010-10-30 @ 18:56:28
URL: http://st1naa.blogg.se/
Postat av: zally

Skulle man kunna få lösen?

2010-10-30 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0